DE ZOON VAN GOD

JEZUS, DE ZOON VAN GOD
EN HET PAASFEEST
.

Mijn Geloof:

IK GELOOF:
Dat Jezus de Zoon van God is,
Dat Jezus'bloed reinigt de zondaar van al zijn ongerechtigheid,
Dat ik die reiniging heb ontvangen,
Dat Zijn Koninkrijk zal komen op aarde,
Dat zijn zijn liefde onverdeeld voor ieder mens is.
Dat Jezus Koning zal zijn voor eeuwig,
Dat Hij zal regeren over alle volken van de aarde,
Dat elke knie zal buigen voor zijn troon,
Dat elke tong zal belijden dat Jezus Heer is,
Dat Hij zal oordelen over levenden en doden.
Dat de levenden met Hem zullen zijn,
Dat de doden(veroordeelden) zullen verwijderd worden ver van Hem,
Dat Hij geen Koning zal zijn over doden.
Dat Hij slechts Koning zal zijn voor de levenden,
Dat de bruid van Christus zijn de levenden.
Dit geloof ik.
Ik wens een ieder een zalig paasfeest toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten