JEZUS REDT

JEZUS REDT

HET EVANGELIE VAN BEHOUDENIS De Bijbel zegt, dat Jezus Christus de enige weg is naar God.
Er is geen andere weg naar het eeuwige leven.
Wij allen hebben gezondigd. En wij allen moeten sterven.
Dat is de wet van God.
De Bijbel zegt: “De gave van God is eeuwig leven door Jezus Christus.
Dit is woord Van God.
Met andere woorden, met Jezus is er leven, zonder Jezus is de dood.
Wie kiest voor leven, zijn lichaam wordt wel stof, maar de echte persoon binnenin leeft voor eeuwig.

Als u Jezus Christus niet kent , zegt de Bijbel , dan kunt u het eeuwig leven dat God geeft niet binnengaan.
Want zonder Jezus Christus zal er eeuwig leven zijn met de duivel in een plaats die helle vuur wordt genoemd.
Ik geef u het woord van God.
Begrijpt u , dames en heren, omdat wij gezondigd hebben, zond God zijn Zoon naar de aarde.
Hij nam onze plaats in aan het kruis
De Bijbel zegt: “De zondaar moet sterven”
Jezus zegt: “Ik sterf voor hen in de plaats”
Hij werd onze plaatsvervanger
Hij nam onze zonden op zich zelf en stierf aan het kruis
En toen zei Hij tegen ons: “Wie dan ook de naam des Heren aanroept. zal behouden worden”.

Hij zei tegen ons: “Alles is betaald voor onze redding, maar we moeten onze redding in ontvangst nemen”.
Jezus stierf voor de hele wereld, maar alleen degenen die Hem ontvangen, kunnen eeuwige leven ontvangen.

Het staat in de Bijbel: “Jezus zegt, Ik ben de weg, ik ben de waarheid, en Ik ben het leven.
Niemand komt tot de Vader dan door Mij`.
Jezus Christus is de enige weg naar de hemel.
Religie zegt: “Je moet dit doen, je moet dat doen, je moet zus doen, je moet zo doen`.
Religie houdt je bezig met: doen, doen, doen, en nogmaals doen`.
Doch geen religie biedt redding en behoudenis.


Maar Jezus Christus zei nimmer: “Je moet dit, je moet dat, je moet zus en zo`.
Aan het kruis zei Hij: “Het is volbracht”
Ons wordt niet gevraagd wat te doen, want Hij heeft het voor ons gedaan.

Onze redding is zekerheid.
Het enige wat we moeten doen, is in ontvangst nemen.
En we aanvaarden het wanneer we Jezus aanvaarden

Bidt onderstaand gebed voor eeuwig leven

ZONDAARSGEBED Liefdevolle Heer Jezus,
Ik heb U nu nodig,
Kom in mijn hart,
Ik ben een zondaar, Heer,
Vergeef mijn zonden,
Reinig mij met Uw bloed,
Ik geef mij nu aan U over,
Ik ontvang U nu als Redder en Heer,
Openbaar Uw leven in mij,
Ik behoor niet langer aan satan toe,
Ik behoor Jezus toe, voor eeuwig,
Ik ben wederom geboren,
Amen.





Door: Pastor Benny Hinn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten